Hidratacija organizma i telesna transformacija

Jedan od najvećih problema u pogledu pridržavanja režima ishrane u toku procesa telesne transformacije, a u fazi restrikcija, je osećaj gladi koji može biti toliko preuveličan psihološki da Vam se čini da ste fokusirani na hranu 24 sata dnevno i isto toliko konstantno gladni.

Kako biste umanjili fokus na ovo razmišljanje i poboljšali uspeh do svog cilja, pokušajte da konzumirate više vode.

Najefikasniji način koji se u praksi pokazao i kao najbolji za umanjenje osećaja gladi, je povećanje unosa vode u organizam.

Voda može podstaći sagorevanje kalorija i u telesnom mirovanju.

Studije su pokazale da 500 ml vode može povećati kalorijsku potrošnju tela za 24% za oko 60 minuta nakon unosa u organizam.
Kako ovaj primer može delovati minorno, jer se odnosi na uvećanje potrošnje kalorija konzumacijom vode u roku od jednog sata, razmislite kako ovakve male promene mogu doprineti Vašem organizmu na duge staze.
Recimo na mesečnom ili godišnjem nivou.

Unos vode pre konzumacije obroka može umanjiti apetit, što pomaže unošenju smanjenog broja kalorija do sitosti, kao ključno u fokusu na gubitak telesne težine.

MORPHOSIS SAVET – PRORAČUN POTREBNOG DNEVNOG UNOSA VODE U ORGANIZAM

Princip za proračun količine dnevnog unosa vode za odraslu osobu je
40 ml vode po 1 kg telesne težine.

 Formula za izračunavanje
40 (ml vode) x broj kilograma (telesna težina osobe) = ukupna količina vode u ml preporučena za dnevni unos

 Primer po formuli
40 (ml vode) x 60 (kg telesne težine) = 2400 (2400 ml = 2.4 l, što je preporučeni dnevni unos vode za osobu telesne težine 60kg)

ZDRAVE NAVIKE I HIDRATACIJA

Kada se posvetite svojoj telesnoj transformaciji i klijent ste Morphosis sistema imate zadat plan ishrane i treninga.
Ono što je najteže tokom procesa je ujedno i ono što najčešće zaboravljamo da je potrebno – stvari i navike kojih se odričete kako biste postigli rezultate. Izbegavanje konzumacije alkohola, šećera, restoranske i brze hrane, noćnih izlazaka, slatkiša, sokova i testa, hleba, kao i ostalih namirnica koje remete režim, može biti zaista naporno i prilično iscrpljujuće, ako ne i frustrirajuće.
Odricanja, međutim, ostavljaju prostora u Vašem životu da istražite ili uvedete neke nove navike ili rutine, koje mogu postati deo Vaše svakodnevnice, postepeno na putu ka Vašem cilju.
Kasnije, te nove navike se usvajaju i vremenom postaju deo Vaše svakodnevnice.
Možda je sutra za Vas to stil života koji će Vas ispunjavati na neki novi način i donositi Vam radost, a niste očekivali takav ishod.
To zovemo promene na bolje. Ka zdravijem stilu života.
Jedna od novih, stečenih navika koju svakako preporučujemo je da vodite računa o svojoj hidrataciji.

Vaše telo će umeti to da ceni.

Rezultati govore za sebe.