Kokosovo ulje – izvor masti

Česta greška neiskusnih, ali i onih sa dužim stažom u teretani i “zdravom životu” jeste potpuno izbacivanje masti iz ishrane, odnosno pošto ih je nemoguće u potpunosti izbeći, ljudi izbegavaju njihovu konzumaciju iz glavnih izvora masti. Ukoliko i vi pravite ovu grešku, što pre unesite izmene u svoj režim ishrane. Kokosovo ulje je dobar izvor masti dok ste na dijeti.

Pored toga sto je dobar izvor masti dok ste na dijeti, kokosovo ulje odlično je i za spremanje namirnica,  a ima i još benefita. Kokosovo ulje je brz izvor energije za ljude koji su na dijeti jer sadrzi MCT ili trigliceride srednjeg lanca. Još jedna dobra strana toga je što našem telu za obradu kokosovog ulja nije potrebna žuč, samim tim ovo je odličan izvor masti za ljude kojima je izvađena žučna kesa.

Kokosovo ulje i mršavljenje

Iako izvor masti, kokosovo ulje, može pospešiti vaše mršavljenje. Ako se pitate da li koristiti kokosovo ulje tokom dijete, evo odgovora zašto da. Ovo ulje ubrzava rad metabolizma i ne blokira kroz podizanje inflamacije kao većina ulja biljnog porekla. Zanimljiv događaj iz prošlosti, iako nije obavljeno u vidu istraživanja, pokazuje dejstvo kokosovog ulja na metabolizam. Četrdesetih godina dvadesetog veka u SAD na određenoj farmi počeli su da kravama uz ishranu daju rafinisano kokosovo ulje, kako bi se brže ugojile. Međutim, van svih očekivanja, rezultat je bio drugaciji. Krave tovljene kokosovim uljem imale su manje masti, i manju telesnu masu.

Kokosovo ulje sadrži laurensku kiselinu, koja se konvertuje u monuloren koji poseduje antibakterijsko i antivirusno dejstvo, izuzetno pogodno za naš organizam, zbog čega se konzumacija kokosovog ulja preporučuje svima, nezavisno od toga da li treniraju i imaju poseban režim ishrane ili ne.

Morphosis savet

Septembar je, deca su krenula u škole, studenti na fakultet, ostali na posao i druge aktivnosti, kako bi ojačali imuni sistem i smanjili rizik od prehlade i bolesti, umesto ulja koje trenutno koristite, a verovatno se radi o suncokretovom, stavite dve kafene kašike kokosovog ulja u salatu. Ako termički obrđujete hranu, slobodno možete koristiti kokosovo ulje umesto ulja ili masti koje ste koristili za prženje do sada.

Masti su nezaobilazni deo ishrane, a više o tome pisaćemo u narednim tekstovima na Morphosis blogu, gde će vas čekati profesionalni saveti u vezi treninga i ishrane. Morphosis sistem temelji se na profesionalnom pristupu svakom segmentu koji je potreban za ostvarenje ciljeva našeg člana. Ishranu je u potpunosti potrebno prilagoditi svakom pojedincu, baš zato što smo svi specifični i jedinstveni, a i same životne navike i ritam se razlikuju. Zbog toga, ukoliko želite da saznate idaelnu količinu kokosovog ulja za vas, kao i sa čime ga kombinovati, možete postati naš član i obradovati svoje telo.  Zatražite samo personalizovan plan ishrane, ili trenirajte sa nama, i ishrana će postati samo deo slagalice vašeg zdravog života.